کتابداران

نوشته های مهسان پور اسداللهی دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری در مورد کتابداری و اطلاع رسانی

کتابداران

نوشته های مهسان پور اسداللهی دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری در مورد کتابداری و اطلاع رسانی

سلام

سلام امروز شروع کار وبلاگ کتابداران هست و این اولین پست من هست .منتظر نوشته های من در مورد کتابداری واطلاع رسانی باشید .
نظرات 7 + ارسال نظر
زهره نیکخواه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.zohrehn.blogsky.com/

سلام مهسان جان
به جمع وبلاگنویسان خوش اومدی.

سعید چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ http://shalamche.blogsky.com

سلام
خوش امدید
امیدوارم که مطالب خوبی در این وبلاگ اورده شود
به ما هم سر بزن
بای

نادیا عزیزی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام مهسان

تو هم بدتر از من با یک پست کار رو نیمه تمام گذاشتی. به هر حال مطمئنم میتونی وبلاگ خوبی درست کنی.
موفق باشی

یه دوست دیرین سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام مهسان خانم
می خواستم به عرض برسونم دانشگاه علوم پزشکی کرمان فوق لیسانس کتابداری استخدام می کند. اگه شرایطشو داری عجله کن.
یه دوست

یاشار دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ق.ظ http://antiketabdar.blogfa.com

سلام

از اینکه به جمع وبلاگ نویسان کتابدار پیوسته اید خوشحالم و منتظر مطالب شما هستم .

خدانگهدار.

علی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام مهسا خانم من هم دانشجوی کارشناسی ارشد کتابداری هستم امیدوارم وبلاگ پر محتوائی داشته باشی. کدام دانشگاهی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:08 ب.ظ

منتظریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد